migrate2torkie

مهاجرت به ترکیه ,تحصیل و اقامت

migrate2torkie

مهاجرت به ترکیه ,تحصیل و اقامت

کم جاگیر کردن اندازه و حجم تصاویر در طراحی وب سایت

 کم حجم کردن سایز و حجم عکس ها در طراحی وب سایت


به نام خدا همانگونه که در نوشته ها گام های زیادکردن سرعت سایت بیان کردیم.

ازجمله از بااهمیتترین فاکتور های بالابردن سرعت بالاآمدن وب سایت کم حجم کردن ایمیج ها است .

نخست یک شرح بدم که به چه دلیل می بایست انداره تصاویر کم گردد .

فرض کنید یک ایمیج ها عادی با موبایل خودتون گرفته اید . این عکس میتونه تا 5 مگابایت حجم داشته باشه .

یک سایتی که سرعت لود مناسبی برای کاربران ایرانی داشته باشه به نظر من  بین 100 کلیوبایت تا 1 مگابایت حجم داره .

حالا شما یک عکس 5 مگابایتی در سایت قرار می دهید . با سرعت اینترنت دیال آپ که تقریبا حدودا 5 کیلوبایت در ثانیه می تونه دانلود کنه .کاربر عکس شما را بعد از 16 دقیقه می تونه ببینه .یعنی 16 دقیقه برای یک کاربر با اینترنت دیال آپ طول می کشه تا این عکس باز بشه .

فکر کنم عمق فاجعه را متوجه شده باشید . پس باید چه کار کنیم .

ببینید یک عکس تقریبا بزرگ در صفحه سایت شما تقریبا عرضی برابر 600 پیکسل داره . در صورتی که عکسهایی که با گوشی میگیرید گاها تا چند هزار پیکسل طول و عرض دارند .

پس عکس خودتون را به اندازه ای که در سایت نیاز هست تغییر سایز بدید .برای تغییر سایز میتونید از paint ویندوز استفاده کنید.روی عکس کلیک راست کنید و edit را بزنید تا وارد paint شوید سپس گزینه resize را انتخاب کنید و تغییر سایز را روی pixel قرار بدید و سایز دلخواهتون را به پیکسل وارد کنید مثلا 400 در 500 .

پس از کاهش سایز تصویر میریم سراغ استفاده از نرم افزار های کاهش حجم . این نرم افزارها هم میتونن به شدت کمک خوبی در کاهش حجم تصاویر بکنند .

بهترینشون که من استفاده کردم xat.com Image Optimizer هست . که میتونید توی اینترنت جستجو کنید و دانلودش کنید .

البته یادتون باشه این نرم افزار بیشتر در کم حجم کردن عکس های jpg قدرت داره . پس اگه تونستید اول فرمت عکستون را به jpg تبدیل کنید .

همینطور موقع کم حجم کردن magicompression را روی صد در صد بذارید .

خدمات طراحی سایت در اراک


سئو ( بهینه سازی ساختار سایت )
پنل های (سئو) بهینه سازی برنزی , نقره ای و طلایی به ترتیب دارای قیمتهای 190 , 290 و 590 هزار تومان می باشد اما هزینه آنها برای درجه هایی که این بسته ها را دارند محاسبه نمی گردد و به رایگان اعمال می شوند .


گرافیک ( ظاهر سایت )
درجه سی : گرافیکی ساده و غیرقابل تغییر بر اساس درخواست مشتری ( مشتری فقط میتواند تم رنگی وب سایت را انتخاب کند )
درجه بی : گرافیک متوسط + امکان تغییر در رنگ بندی سایت ، فاقد طراحی هدر و تصاویر گرافیکی برای بخش های مختلف سایت
درجه آ :  گرافیک خوب + امکان تغییر در رنگ بندی سایت + طراحی هدر
پنل حرفه ای: گرافیک عالی + امکان تغییر در رنگ بندی سایت + طراحی هدر + طراحی گرافیکی برای 2 الی 3 بخش از سایت
پنل ویژه : گرافیک حرفه ای + امکان تغییر در رنگ بندی های سایت + طراحی هدر + طراحی گرافیکی برای تمامی بخش های سایت





نکته : تمامی درخواست ها فقط برای یک بار قابل انجام میباشند.
توجه : در صورت درخواست کارفرما ، هرگونه درخواست خارج از شرایط و ضوابط تعرفه ها شامل هزینه میباشد که متعاقبا به اطلاع خواهد رسید.

فرم تماس ، آمار سایت ، سایر امکانات اولیه
درجه سی : دارد
درجه بی : دارد
درجه آ : دارد
پنل حرفه ای : دارد
پنل ویژه : دارد




ازخدمات شرکت ایفا نت بررسی واعلام قیمت طراحی سایت می باشد

هم اکنون طراحی سایت در اراک وب ارزان و حرفه ای در خدمت شما می باشد

بسیاری از افرادی که به سمت کسب و کارهای آنلاین حرکت میکنند ، به دنبال یافتن استراتژی هایی هدف مند و با بازدهی بالا برای کسب و کارشان میباشند. این افراد به خوبی میدانند که داشتن یک کسب و کار مناسب و سود آور مستلزم داشتن استراتژی مناسب برای کسب و کار میباشد و در واقع این نکته را به خوبی دریافته اند که بدون یک استراتژی مدیریتی ، رسیدن به منفعت های مادی در تجارت الکترونیک امری محال است. برخی افراد نیز به دنبال معرفی کسب و کار از طریق طراحی وب سایت میباشند ، و مطالب مختلفی را نیز مطالعه میکنند ، مطالبی از تاثیر اسپم ها در کسب و کار اینترنتی تا استراتژی های مدیریتی برای کسب و کار خود زیرا آنها متوجه اهمیت شهرت کسب و کار در اینترنت شده اند. در واقع شاید میتوان گفت که اکثر افرادی که امروزه به صورت آنلاین کار میکنند ، به دنبال آشنایی با استراتژی های مدیریتی مناسب برای کسب و کارشان میباشند به همین دلیل  ما در این مقاله به اصلی ترین استراتژی های کسب و کارهای آنلاین میپردازیم.


بهبود فرآیندهای تجاری
هنگامی که استراتژی سازمان بر بهبود فرآیند های تجاری متمرکز است ، نقش استراتژی کسب و کار الکترونیکی باید بر کاهش هزینه ها و افزایش سرعت فرآیند های کسب و کار متمرکز باشد تا سازمان را به اهداف استراتژی خود نزدیک کند. در واقع این استراتژی به دنبال سود کمتر و مشتری بیشتر میباشد به همین دلیل هزینه های دریافتی کمتر از میانگین بازار بوده و به طبع آن میزان سفارشات بیشتر از رقبا.

ارتقای نو آوری
در این حالت استراتژی کسب و کار استفاده از فناوری برای خلق محصولات و خدمات جدید است . تشکیل پروفایل مشتری ، ارتباط بهتر با مشتری و اظهار نظر راحت تر مشتری درباره محصول از ابزارهایی است که به واسطه آن میتوان از طریق کسب و کار الکترونیکی به بهود ، نو آوری و تولید محصولات و خدمات جدید دست یافت. در این حالت وجود اطلاعات بیشتر و قرار داشتن در جریان تحول نظرات و نگرش های مشتریان به صورت بهنگام پتانسیل بسیار خوبی برای نوآوری در محصولات ایجاد میکند به همین دلیل یکی از پیشنهاد هایی که برای استفاده از فناوری اطلاعات در راستای توسعه نوآوری میشود ، ایجاد محصولات جدید است.






برای کسب اطلاعات مناسب درمورد طراحی یک سایت حرفه ای میتوانید به طراحی وب سایت در اراک مراجعه کنید.

ارتباط بهتر با عرضه کننده و مشتری
این استراتژی برای تقویت ارتباط با عرضه کنندگان و مشتریان میباشد. در این حالت استراتژی بر بهبود کیفیت ، کیفیت محصولات ، مدیریت روابط با مشتری و مدیریت زنجیره عرضه متمرکز است. در واقع استراتژی کسب و کار الکترونیکی در این حالت به گونه ای است که با به اشتراک گذاشتن هزینه ها ، به اشتراک گذاشتن اطلاعات ، فعالیت های تبلیغاتی مشترک و برخی دیگر از ابزارهای بهبود تجاری زنجیره عرضه را یکپارچه و روابط با مشتریان را تقویت میکند 


هم اکنون طراحی سایت در اراک وب ارزان و حرفه ای در خدمت شما می باشد

جغرافیای استان مرکزی

در سال ۱۳۱۶ کشور ایران به ۲۷ قسمت تقسیم گردید که شهرهای ساوه، زرند، عراق عجم، خمین (کمره)، گلپایگان، خوانسار و محلات از قسمت‌ها اصلی این تقسیم‌بندی بودند، در همان سال براساس قانون کشور به ۱۰ استان و ۴۹ شهرستان تقسیم گردید که استان‌ها برحسب شماره نام‌گذاری گردیدند که استان مرکزی امروزی در استان یکم قرار داشت.

در تغییر دیگری که در قانون تقسیمات کشوری در سال ۱۳۳۹ اتفاق افتاد، استان‌ها به جای نام به اسامی اصلی و تاریخی خود نامیده شدند و براساس این قانون کشور به ۱۴ استان، ۶ فرمانداری کل، ۱۳۹ فرمانداری، ۴۹ بخش‌داری تقسیم گردید که بخش اعظم استان مرکزی فعلی در استان مرکزی آن زمان به مرکزیت شهر تهران قرار گرفت، براساس قانون مورخه ۸/۱۲/۱۳۵۶ استان مرکزی به دو استان تهران به مرکزیت شهر تهران و استان مرکزی به مرکزیت اراک تبدیل شد، که شهرهای تابعه استان مرکزی به این شرح بودند: اراک، ساوه، قم، خمین، تفرش، کاشان

براساس تصویب‌نامه سال ۱۳۵۷ شهر کاشان از استان مرکزی جدا به استان اصفهان افزوده شد، براساس قوانین سال‌های ۱۳۵۸ و ۱۳۵۹ شهرهای سربند و دلیجان به استان مرکزی اضافه و در سال ۱۳۶۵ شهرستان قم از استان مرکزی جدا و به استان تهران الحاق و در سال ۱۳۷۵ مستقلاً به استان تبدیل گردید.



هم اکنون طراحی سایت در اراک وب ارزان و حرفه ای در خدمت شما می باشد

اصول جنگل در دکوراسیون اتاق!


قانون های جنگل در طراحی منزل!


منظورمان از روش طبیعی راحتی های مدرن ناحیه های استوایی نمیباشد. هدفمان روش

پر زرق وبرق و سبز جنگل است. کلیه ی جای های خانه پر از رنگ های سبز و گل های درشت

می شود. بدین طریق حال و هوایی شاد و باطراوت به ساکنین منزل داده می شود.

|رنگ و طرح

دکوراسیون خانه های جنگلی, قوانین جنگل در دکوراسیون خانه
گل های زیبا و شاداب استوایی شاید جلوه زیادی داشته باشند، ولی اگر در اتاقی مدرن و خنثی بکار روند، به نشاط و طراوت جنگلی فضا می افزایند.

دکوراسیون خانه های جنگلی, قوانین جنگل در دکوراسیون خانه
این دیوارنقش جنگلی کاملاً با عناصر این اتاق هماهنگی دارد. صندلی ظریف طرح برگی به جنگلی بودن سبک اتاق می افزاید. ولی سبک کلی اتاق شما را خسته نمی کند.


سبز

دکوراسیون خانه های جنگلی, قوانین جنگل در دکوراسیون خانه
جنگل همیشه سبز است. لایه های متعددی از رنگ های سبز در آن وجود دارد. حتی اگر نخواستید به اتاق سبک جنگلی یا گرمسیری بدهید، از رنگ سبز بجای آن استفاده کنید که بسیار نشاط آور و آرامش بخش است.

دکوراسیون خانه های جنگلی, قوانین جنگل در دکوراسیون خانه
در اینجا رنگ سبز نعنایی مناسب اتاق است و با عناصر استوایی اتاق مانند قالی طرح گورخری، کفپوش قرمز و چند نخل هماهنگ شده است.


|طراوت کولونیال

دکوراسیون خانه های جنگلی, قوانین جنگل در دکوراسیون خانه
نما و جلوه گل و گیاه کولونیال برای خودش سبکی است. فکر کنید سبک انگلیسی قرن نوزدهمی با سبک گرمسیری و استوایی ترکیب شود. این اتاق با نخل های زیبا و قفسه های پرندگان، نمونه ای عالی از این ترکیب است.

دکوراسیون خانه های جنگلی, قوانین جنگل در دکوراسیون خانه
میز بیلیارد یک عنصر مدرن در سبک جنگلی این اتاق است.


طرح برگ های نخل

دکوراسیون خانه های جنگلی, قوانین جنگل در دکوراسیون خانه
رنگ شگفت انگیز زمردی با موتیف برگ نخل روی پارچه رومبلی و جایگیری مناسب رنگ ها این اتاق را متمایز کرده است. سبک این اتاق ساده است، ولی در عین حال ما را یاد جنگل می اندازد.

دکوراسیون خانه های جنگلی, قوانین جنگل در دکوراسیون خانه
این اتاق خواب نمونه دیگری از سبک جنگلی مدرن است. کاملاً زنانه و سفید که با آن برگ های نخل روی کاغذ دیواری هماهنگی دارد.

دکوراسیون خانه های جنگلی, قوانین جنگل در دکوراسیون خانه
کاغذ دیواری زیبایی این اتاق توجه هر کسی را فوراً جلب می کند. ولی سعی کنید به میزان کمی و فقط روی یک دیوار از آن استفاده کنید.}