migrate2torkie

مهاجرت به ترکیه ,تحصیل و اقامت

migrate2torkie

مهاجرت به ترکیه ,تحصیل و اقامت

یکی از شهرهای چین قوی ترین ابر‌ کامپیوتر کره خاکی را به بازار اورد

یکی از شهرهای چین قوی ترین بزرگ‌ کامپیوتر دنیا را به بازار اورد

یکی از شهرهای چین با کمک از ریزتراشه‌های تولید شده ازطریق متخصصان خود، |پیروز|موفق} به تولید سریع ترین ابر‌ رایانه کره خاکی  شده است.

به نقل ایسنا به نقل ازمرورگر یاهو، این کشور توانست با موفقیت مقتدرانه ابر‌ کامپیوتر دنیا را بدون کمک گرفتن از آمریکا و استفاده از فناوری‌های آن کشور بسازد.

این ابررایانه که Sunway TaihuLight نام دارد، دارای دو برابر سرعت نمونه قبلی بوده و از توانایی پردازش یک کوادریلیون در ثانیه برخوردار است که این میزان در مقایسه با نمونه قبلی که در چین و با استفاده از تراشه‌های  شرکت آمریکایی اینتل ساخته شده بود بیشتر است. همچنین بررسی‌ها نشان می‌دهد که چین دارای ابررایانه های بیشتری نسبت به آمریکا است.

 متخصصان براین باورند که تحریم‌های آمریکا علیه چین با هدف جلوگیری از بهبود فناوری‌ ابررایانه‌ها بوده است. اما چین به جای توقف فعالیت‌های خود،‌ تمامی بودجه و سرمایه خود را صرف تولید و توسعه این ابررایانه‌ها کرده است.

این ابر رایانه که در مرکز ابر رایانه ملی چین واقع شده، برای مدل سازی آب و هوا و انجام پژوهشهای علمی استفاده خواهد شد.

 ابر رایانه کشور چین، به دلیل سرعت و به واسطه تست توسط کارشناسان آلمان و آمریکا، در لیست TOP500که دو بار در سال منتشر می شود قرار گرفته است.

این رتبه‌بندی نشان می‌دهد که از 10 رایانه سریع جهان، دو دستگاه در چین، چهار مورد در آمریکا و به ترتیب در ژاپن، آلمان، سوئیس و عربستان سعودی یک دستگاه وجود دارد.

چین  هزینه های بسیار زیادی را صرف انجام پروژه های علم و فناوری کرده و به دنبال آن به یک پیشرو در زمینه فناوری‌های پیشرفته تبدیل شده است.

مقامات چین همچنین قصد دارند تا بزرگترین تلسکوپ رادیویی جهان را در جنوب شرقی این کشور راه اندازی کنند

سه سایه چشمی که هر بانویی می بایست داشته باشد تاضرر ملوتری ببیند

سه ریملی که هر خانمی می بایست استفاده کند تاضرر ملوتری ببیند

بهرمندی متناوب از یک ریملی عادی و یک سایه چشمی جسورانه‌تر، راه عالی است برای اینکه آرایش چشم افراد را از یکنواختی بیرون آورد. محسن پیشنهاد می‌کند که در رده آرایشی‌تان مینیموم دو ریمل داشته باشید.

همه‌ی ما چند وسیله‌ی آرایشی مهم و اصلی داریم. رژ لب، سایه‌های چشم، و ریمل که هر روز صبح بطور خودکار از آنها استفاده می‌کنیم. استفاده از لوازم آرایشی یکسان در هر روز خسته کننده است، درست مانند اینکه یک کفش را هر روز بپوشیم.

حتی اگر دوست دارید که هر روز از یکسری اصول آرایشی استفاده کنید، خوب است که بتوانید در موقعیت‌های خاص، بعضی چیزها را تغییر دهید. وقتی از ویانا مارتین، مدیر روابط هنرمندان حرفه‌ای در Kevyn Aucoin پرسیدیم که آیا یک قاعده‌ی کلی در مورد ریمل چشم وجود دارد یا نه؟ او پاسخ داد: بله، ریمل طبیعی و ساده برای روز مناسب است، اما برای شب من مژه‌های دراماتیک را دوست دارم.

استفاده‌ی متناوب از یک ریمل ساده و یک ریمل جسورانه‌تر، راه خوبی است برای اینکه آرایش چشم شما را از یکنواختی بیرون آورد. مارتین پیشنهاد می‌کند که در کیت آرایشی‌تان حداقل دو ریمل داشته باشید. یکی برای استفاده‌ی روزانه و دیگری برای استفاده در موقعیت‌های خاص.
اما نباید به این دو ریمل اکتفا کنید. می‌توانید از ریمل‌های رنگی، درخشان، حجم‌دهنده و هر نوعی که باعث می‌شود احساس زیبایی کنید استفاده نمایید. ما فکر می‌کنیم که سه نوع ریمل برای هر کسی لازم است، اما اگر حرفه ای هستید، ممکن است به تعداد بیشتری نیاز داشته باشید.

1 - ریمل روزانه
به دنبال ریمل‌هایی با برچسب «حجم دهنده»، «بلند کننده» یا «فر کننده» باشید که حاوی فرمول‌های ضد آب نباشند. مارتین می‌گوید: ریمل‌های ضد آب معمولا سنگین هستند و این می‌توانند مژه را خشک کنند و در صورت استفاده‌ی روزانه منجر به چسبندگی مژه‌ها شود.

2 - مناسبت‌های خاص
برای ریمل‌های شب و مناسبت‌های ویژه، فرمول‌هایی را انتخاب کنید که دو یا چند مزیت داشته باشند (مانند حجم‌دهنده و بلند کننده) تا چشم‌ها را درشت‌تر کنند.

3 - برای تنوع
ریمل‌های رنگی یک راه عالی برای افزودن رنگ به ظاهر شما هستند. برای اینکار، تعداد زیادی گزینه‌ی فوق العاده وجود دارد. مارتین، ریمل‌های سبز پررنگ، بنفش، و آبی، که واقعا مژه‌ها را برجسته می‌کنند پیشنهاد می‌کند.

عوامل پیشرفت در کسب و کار انلاین

عوامل موفقیت در تجارت اینترنتی

نکات پیشرفت در تجارت انلاین

بعداز رسیدن به آگاهی کامل در خصوص با روش های کسب و کار الکترونیکی ، یک مدیر کارآمد است در خصوص با عامل های بااهمیت و متاثر در موفقیت یک کسب و آنلاین آگاهی های لازم را داشته باشد.

عوامل مهم و تاثیر گذار در رابطه با موفقیت یک کسب و کار آنلاین را میتوان به چهار دسته عمده تقسیم بندی کرد که همه این دسته ها با یکدیگر مرتبط بوده و بهم وصل میباشند . در واقع این عوامل مانند یک زنجیر به یکدیگر متصل بوده و نمیتوان آنها را از هم جدا کرد یا یک عامل را فدای عاملی دیگر نمود. در ادامه به معرفی این عوامل میپردازیم


فناوری
میتوان گفت که فناوری پایه و اساس کسب و کار الکترونیکی را تشکیل میدهد و زمانی یک سازمان در عرصه رقابت و کسب و کار الکترونیکی موفق خواهد شد که زیرساخت فناوری خود را تقویت کند و از اساس فناوری که همان اینترنت است استفاده کند. رسیدن به موفقیت بدون داشتن زیرساخت ها و بستر مناسب فناوری ، تقریبا امری محال میباشد.

سرمایه
مدیر موفق در کسب و کار الکترونیکی کسی است که زیرساخت سرمایه ای سازمان را درک کند ، پول مورد نیاز استقرار کسب و کار با توجه به منابع سازمانی تامین و ایمنی لازم را برای سرمایه گذاری در کسب و کار ایجاد کند. مدیریت سرمایه یکی از مهمترین مسائل برای رسیدن به موفقیت میباشد ، مدیری که در زمینه مدیریت سرمایه سازمان موفق نباشد قطعا نمیتواند باعث موفقیت و رسیدن به اهداف عالی سازمان بشود. نظارت بر روی سرمایه آنلاین بسیار مهم بوده و یک مدیر میبایست بر روی این مسئله بسیار حساس باشد.

رسانه
مدیر کسب و کار الکترونیک در بین رسانه ها باید دارای قدرت انتخاب باشد و با توجه به همگرایی در فناوری های ایجاد شده ، همگرایی رسانه ای ایجاد کند. استفاده از رسانه ها برای رسیدن به موفقیت میتواند بسیار مفید باشد ، اگر سازمان شما چهره ای محبوب در نزد رسانه ها نباشد ، ممکن است خریداران زیادی را از دست بدهید اما اگر بتوانید چهره ای مناسب در رسانه ها داشته باشید ، قطعا میتوانید خریداران زیادی را جذب کنید. امروزه در زمینه تجارت الکترونیک حتی میتوانید از خود سوال کنید که آیا از قدرت رسانه های اجتماعی آگاهید ؟ ، اگر این آگاهی را ندارید ، باید بدانید که یکی از بهترین مکان ها برای رسیدن به موفقیت را از دست داده اید...!

سیاست عمومی
مدیران ارشد سازمان ها برای آن که در عرصه کسب و کار الکترونیک موفق باشند ، باید به زیرساخت ها سیاست عمومی سازمان توجه داشته باشند یعنی باید قوانین رایج و همچنین صدمات و کمک های ناشی از تغییر قوانین و مقررات کسب و کار را درک کنند و به این نکته پی ببرند که اینترنت چگونه جامعه را تحت تاثیر قرار میدهد و متقابلا جامعه چگونه اینترنت را متاثر میکند و با توجه به تصمیمات مرتبط با استراتژی ، فناوری ، سرمایه و رسانه سیاست هایی را اعمال کند که نه تنها شرکت های خاص ، بلکه رقبا را هم تحت تاثیر قرار دهد.

کوچکترین دیتا پروژکتور جیبی تولید شد

 کوچکترین ویدئو پروژکتور جیبی ساخته شد

کوچکترین دیتا پروژکتور جیبی و قابل حمل جهان با جرم ۳۰۷ گرم ازطریق شرکت تایوانی عرضه شد.

به گزارش مهر، دیتاپروژکتور قابل حمل ZenBeam E۱ با بهره مندی از رابط HDMI/MHL و ساخت خیلی اسمول خود، وفق کلی با تمامی دستگاهها و قابلیت حمل ونقل را برای همه افرادی که نیاز به نشان دادن تصویر در ابعاد خیلی بزرگ دارند، مهیا کرده است. این محصول با استفاده از یک باتری ۶۰۰۰mAh قابل شارژ، می تواند بدون اتصال به برق، به صورت مداوم تا ۵ ساعت تصویر نمایش دهد و یا حتی به عنوان یک پاوربانک، دستگاه های همراهتان را شارژ کند.

این ویدئو پروژکتور با وزن ۳۰۷ گرمی فوق فشرده در ابعاد ۱۱۰ در ۸۳ در ۲۹ میلیمتر بوده و جنس بدنه آن آلومینیومی است.

ZenBeam E۱ با استفاده از منبع نورانی LED می تواند ۱۵۰ لومن نوردهی داشته باشد. فناوری به کار گرفته شده در لامپ آن  DLP® IntelliBright™ به کیفیت تصاویر می افزاید، در حالی که گرمای محسوسی تولید نمی کند. این محصول همچنین تمامی طیف رنگی NTSC را پشتیبانی کرده و ۳۰ درصد کنتراست تصاویر را ارتقا و تا ۵۰ درصد مصرف انرژی را کاهش می دهد.

این محصول به صورت ذاتی دارای تفکیک پذیری WVGA (۸۵۴x۴۸۰) است ولی فایل های ویدئویی Full HD ۱۰۸۰p را نیز پشتیبانی می کند. همچنین لنز آن به کاربر این امکان را می دهد که در فاصله کوتاه ( از بازه ۱۵ اینچ تا ۱۲۰ اینچ) تصویری را روی صفحه مورد نظر ایجاد کند.

با استفاده از این فناوری، دیگر لازم نیست زمانی برای تصحیح تصویر روی پرده صرف شود زیرا ZenBeam E۱ به صورت خودکار به تصحیح زاوایای تصاویر می پردازد و کادر تصویر را در بهترین حالت آماده می کند. همچنین برای پخش صدا، از بلندگوهایی با فناوری انحصاری ایسوس SonicMaster در ساخت این دستگاه استفاده شده که صدایی شفاف و قدرتمند در عین اندازه کوچک فراهم می کند.

آموزش تعمیرات موبایل این مقاله سی پی یو موبایل

یادگیری تعمیرات موبایل این مقاله سی پی یو موبایل :
آشنایی با cpu و کارایی سی پی یو در رایانه و بررسی پردازشگر بعنوان پردازنده مرکزی سیستم و آشنایی کلی با سی پی یو و واحد پردازشگر مرکزی رایانه

Cpu یا همان واحد پردازشگر مرکزی (Central Processing Unit) اصلی ترین سخت افزار کامپیوتر به حساب می آید. آموزش تعمیرات موبایل   بارزترین ویژگی آن انجام محاسبات منطقی و پردازش اطلاعات است. عملکرد تمامی پردازنده ها فارغ از نوع و نسل آنها شامل موارد زیر است.

در تعیین و طبقه بندی CPU ها پارامترهای مهمی از جمله : cache  ، Data Bus ، Address Bus ، فرکانس کاری در نظر گرفته می شود که هرچه موارد گفته شده بالاتر باشد نشاندهنده کارایی و قدرت بالاتر پردازشگر است.

این قطعه بر روی مادربورد کامپیوتر شما نصب می شود ولی به راحتی قابل دیدن نیست زیرا در کامپیوتر های شخصی خانگی ( PC ) باید درب کیس را باز کرده سپس فن بزرگ خنک کننده به همراه سیمهای متصل به آن را نیز جدا کرده تا بتوان این قطعه کوچک مربعی شکل را دید.

این قطعه کوچک که ابعاد آن حدود دو اینچ مربع است تقریباً دارای چند میلیون ترانزیستور (در مدلهای جدید) است به همین دلیل از پیچیده ترین و در عین حال حساس ترین قطعات سخت افزاری محسوب می شود.

این قطعه تمامی پردازشها را زیر نظر دارد و اینطور می توان گفت که عملکرد تمامی سخت افزارها را مدیریت و نظارت می کند. اطلاعات از طریق محل اتصال CPU به Motherboard وارد آن شده ، تحلیل ها و محاسبات انجام می شود ، و در آخر اطلاعات مربوط به هر بخش به همانجا فرستاده و عملکرد آن کنترل می شود.

پیش تر در مورد اینکه اطلاعات CPU از حافظه Cache و RAM تأمین و در دسترس قرار می گیرند صحبت کردیم. همانطور که می دانید با پیشرفت تکنولوژی و علوم نانو ، سازندگان CPU ها ،  پردازنده های چند هسته ای طراحی کردند که امکان انجام محاسبات را بطور موازی داراست