migrate2torkie

مهاجرت به ترکیه ,تحصیل و اقامت

migrate2torkie

مهاجرت به ترکیه ,تحصیل و اقامت

خدمات طراحی سایت در اراک


سئو ( بهینه سازی ساختار سایت )
پنل های (سئو) بهینه سازی برنزی , نقره ای و طلایی به ترتیب دارای قیمتهای 190 , 290 و 590 هزار تومان می باشد اما هزینه آنها برای درجه هایی که این بسته ها را دارند محاسبه نمی گردد و به رایگان اعمال می شوند .


گرافیک ( ظاهر سایت )
درجه سی : گرافیکی ساده و غیرقابل تغییر بر اساس درخواست مشتری ( مشتری فقط میتواند تم رنگی وب سایت را انتخاب کند )
درجه بی : گرافیک متوسط + امکان تغییر در رنگ بندی سایت ، فاقد طراحی هدر و تصاویر گرافیکی برای بخش های مختلف سایت
درجه آ :  گرافیک خوب + امکان تغییر در رنگ بندی سایت + طراحی هدر
پنل حرفه ای: گرافیک عالی + امکان تغییر در رنگ بندی سایت + طراحی هدر + طراحی گرافیکی برای 2 الی 3 بخش از سایت
پنل ویژه : گرافیک حرفه ای + امکان تغییر در رنگ بندی های سایت + طراحی هدر + طراحی گرافیکی برای تمامی بخش های سایت





نکته : تمامی درخواست ها فقط برای یک بار قابل انجام میباشند.
توجه : در صورت درخواست کارفرما ، هرگونه درخواست خارج از شرایط و ضوابط تعرفه ها شامل هزینه میباشد که متعاقبا به اطلاع خواهد رسید.

فرم تماس ، آمار سایت ، سایر امکانات اولیه
درجه سی : دارد
درجه بی : دارد
درجه آ : دارد
پنل حرفه ای : دارد
پنل ویژه : دارد




ازخدمات شرکت ایفا نت بررسی واعلام قیمت طراحی سایت می باشد

هم اکنون طراحی سایت در اراک وب ارزان و حرفه ای در خدمت شما می باشد

بسیاری از افرادی که به سمت کسب و کارهای آنلاین حرکت میکنند ، به دنبال یافتن استراتژی هایی هدف مند و با بازدهی بالا برای کسب و کارشان میباشند. این افراد به خوبی میدانند که داشتن یک کسب و کار مناسب و سود آور مستلزم داشتن استراتژی مناسب برای کسب و کار میباشد و در واقع این نکته را به خوبی دریافته اند که بدون یک استراتژی مدیریتی ، رسیدن به منفعت های مادی در تجارت الکترونیک امری محال است. برخی افراد نیز به دنبال معرفی کسب و کار از طریق طراحی وب سایت میباشند ، و مطالب مختلفی را نیز مطالعه میکنند ، مطالبی از تاثیر اسپم ها در کسب و کار اینترنتی تا استراتژی های مدیریتی برای کسب و کار خود زیرا آنها متوجه اهمیت شهرت کسب و کار در اینترنت شده اند. در واقع شاید میتوان گفت که اکثر افرادی که امروزه به صورت آنلاین کار میکنند ، به دنبال آشنایی با استراتژی های مدیریتی مناسب برای کسب و کارشان میباشند به همین دلیل  ما در این مقاله به اصلی ترین استراتژی های کسب و کارهای آنلاین میپردازیم.


بهبود فرآیندهای تجاری
هنگامی که استراتژی سازمان بر بهبود فرآیند های تجاری متمرکز است ، نقش استراتژی کسب و کار الکترونیکی باید بر کاهش هزینه ها و افزایش سرعت فرآیند های کسب و کار متمرکز باشد تا سازمان را به اهداف استراتژی خود نزدیک کند. در واقع این استراتژی به دنبال سود کمتر و مشتری بیشتر میباشد به همین دلیل هزینه های دریافتی کمتر از میانگین بازار بوده و به طبع آن میزان سفارشات بیشتر از رقبا.

ارتقای نو آوری
در این حالت استراتژی کسب و کار استفاده از فناوری برای خلق محصولات و خدمات جدید است . تشکیل پروفایل مشتری ، ارتباط بهتر با مشتری و اظهار نظر راحت تر مشتری درباره محصول از ابزارهایی است که به واسطه آن میتوان از طریق کسب و کار الکترونیکی به بهود ، نو آوری و تولید محصولات و خدمات جدید دست یافت. در این حالت وجود اطلاعات بیشتر و قرار داشتن در جریان تحول نظرات و نگرش های مشتریان به صورت بهنگام پتانسیل بسیار خوبی برای نوآوری در محصولات ایجاد میکند به همین دلیل یکی از پیشنهاد هایی که برای استفاده از فناوری اطلاعات در راستای توسعه نوآوری میشود ، ایجاد محصولات جدید است.






برای کسب اطلاعات مناسب درمورد طراحی یک سایت حرفه ای میتوانید به طراحی وب سایت در اراک مراجعه کنید.

ارتباط بهتر با عرضه کننده و مشتری
این استراتژی برای تقویت ارتباط با عرضه کنندگان و مشتریان میباشد. در این حالت استراتژی بر بهبود کیفیت ، کیفیت محصولات ، مدیریت روابط با مشتری و مدیریت زنجیره عرضه متمرکز است. در واقع استراتژی کسب و کار الکترونیکی در این حالت به گونه ای است که با به اشتراک گذاشتن هزینه ها ، به اشتراک گذاشتن اطلاعات ، فعالیت های تبلیغاتی مشترک و برخی دیگر از ابزارهای بهبود تجاری زنجیره عرضه را یکپارچه و روابط با مشتریان را تقویت میکند 


هم اکنون طراحی سایت در اراک وب ارزان و حرفه ای در خدمت شما می باشد

جغرافیای استان مرکزی

در سال ۱۳۱۶ کشور ایران به ۲۷ قسمت تقسیم گردید که شهرهای ساوه، زرند، عراق عجم، خمین (کمره)، گلپایگان، خوانسار و محلات از قسمت‌ها اصلی این تقسیم‌بندی بودند، در همان سال براساس قانون کشور به ۱۰ استان و ۴۹ شهرستان تقسیم گردید که استان‌ها برحسب شماره نام‌گذاری گردیدند که استان مرکزی امروزی در استان یکم قرار داشت.

در تغییر دیگری که در قانون تقسیمات کشوری در سال ۱۳۳۹ اتفاق افتاد، استان‌ها به جای نام به اسامی اصلی و تاریخی خود نامیده شدند و براساس این قانون کشور به ۱۴ استان، ۶ فرمانداری کل، ۱۳۹ فرمانداری، ۴۹ بخش‌داری تقسیم گردید که بخش اعظم استان مرکزی فعلی در استان مرکزی آن زمان به مرکزیت شهر تهران قرار گرفت، براساس قانون مورخه ۸/۱۲/۱۳۵۶ استان مرکزی به دو استان تهران به مرکزیت شهر تهران و استان مرکزی به مرکزیت اراک تبدیل شد، که شهرهای تابعه استان مرکزی به این شرح بودند: اراک، ساوه، قم، خمین، تفرش، کاشان

براساس تصویب‌نامه سال ۱۳۵۷ شهر کاشان از استان مرکزی جدا به استان اصفهان افزوده شد، براساس قوانین سال‌های ۱۳۵۸ و ۱۳۵۹ شهرهای سربند و دلیجان به استان مرکزی اضافه و در سال ۱۳۶۵ شهرستان قم از استان مرکزی جدا و به استان تهران الحاق و در سال ۱۳۷۵ مستقلاً به استان تبدیل گردید.



هم اکنون طراحی سایت در اراک وب ارزان و حرفه ای در خدمت شما می باشد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.