migrate2torkie

مهاجرت به ترکیه ,تحصیل و اقامت

migrate2torkie

مهاجرت به ترکیه ,تحصیل و اقامت

مناسب ترین تایم برای تور ارمنستان چه فصلی می باشد

تورلحظه آخری ارمنستان از دسته تور های است که متقاضیان بسیاری دارامی باشد.سرزمین ارمنستان نیز توانسته می باشد.

خیلی ها قبل از مهاجرت به قصد تفریح و گردش از طریق تور های مختلف اقدام میکنند. بعضی از این افراد که تور ارمنستان را برای گردشگری انتخاب میکنند نگران ارتباط با خانواده خود هستند . برای رفع این نگرانی ها لازم است این مطلب را بخوانند.

شبکه های 2G، 3G و 4G در سیستم مخابراتی ارمنستان راه اندازی شده‌اند و این نشان دهنده

پیشرفت قابل ملاحظه‌ی صنعت مخابرات و ارتباطات در این کشور است. توصیه می کنیم به جای استفاده از خدمات رومینگ شرکت های ایرانسل و همراه اول که در این کشور برقرارند، از سیم کارت‌های اعتباری خود ارمنستان استفاده کنید که بسیار ارزان‌تر بوده و می‌توانید از سرعت بالای اینترنت موبایلی استفاده ببرید.

تا این لحظه تنها سه شرکت عهده‌دار تامین ارتباطات راه دور این کشور هستند که اتباع خارجی (به جز اوکراین و روسیه) فقط می توانند از دو سرویس دهنده Vivacell و Orange سیم کارت تهیه کنند. هر دوی این شرکت‌ها بخش وسیعی از خاک ارمنستان را پوشش می دهند و آنتن‌دهی خوبی دارند. البته اخیرا سرویس Beeline هم مورد استفاده قرار می گیرد.


خرید در ارمنستان

واحد پول ارمنستان ، درام نام دارد که از واژه فارسی درم گرفته شده است و امروزه به معنی پول هم بکار می‌رود. علاوه بر پول رسمی این کشور، می توانید از دلار، یورو و همینطور روبل نیز استفاده کنید.

در صورتی که از مرز زمینی نوردوز قصد ورود به ارمنستان را دارید، توصیه ما برای تبدیل ارز و خرید درام استفاده از صرافی‌های واقع در مرز است که بصورت ۲۴ ساعته فعالیت می‌کنند و نرخ‌های بهتری برای تبدیل ریال به درام ارائه می‌نمایند.البته توصیه می شود به میزان نیاز خود تا ایروان درام تهیه کنید زیرا همیشه در ایروان قیمت های بهتری برای تبدیل دلار خواهید یافت.

امیدواریم که تورلحظه آخری ارمنستان به شما خوش بگذرد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.